[GNOME] Fitxer GAP (Gimp),

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
diu abr 15 22:46:51 CEST 2012

Hola Eulàlia,

Ja he vist les pujades de fitxers, semblava un partit de futbol ;-)
Al final la cosa ha quedat 4-0, a aquelles 4 cadenes maleïdes no sé què els
passa.
Ja fa dies vaig estar remirant les 4 cadenes en fitxers en altres idiomes,
vaig instal·lar el GTranslator, vaig intentar editar-ho des del Gedit (i
llavors el POedit em deia que estava malmès)... i no vaig aconseguir res...
M'ho tornaré a mirar.

També faré una revisió del Gap a veure si hi ha quelcom a comentar (encara
que li he fet una mirada ràpida i té molt bona pinta).
M'ho miro i et dic el què.

Sobre el GEGL, si la setmana passada tenia feina, aquesta vaig
sobresaturat... Podria posar-m'hi a partir del divendres... o sigui que si
vols anar fent el que puguis, i si me'l passes el cap de setmana el
continuo i l'acabo i descanses tu ;-)
Si no pots doncs l'acabo jo el cap de setmana.

Entenc que aquest cap de setmana que ve hauríem de tenir-ho tot acabat,
perquè ja ha sortit la RC1 de la versió 2.8... i he sentit rumors de què el
nou Ubuntu ja portarà la versió 2.8... i ha de sortir el 26 d'abril!

Salut!
I molt bona feina!

ALBERT

El 15 d’abril de 2012 22:31, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com>ha escrit: