[GNOME] Fitxer GAP (Gimp),

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
diu abr 15 22:31:38 CEST 2012

Hola,

Finalment he pogut arreglar el problema amb el fitxer gap posant en
difós algunes de les cadenes, que per algun motiu estrany cada cop que
intento traduir-los em marca error. Això ja em va passar amb unes que
tenien variables, i ara en les noves cadenes n'hi ha un parell que també
marca error, per tant en són 4 que de moment no s'han pogut traduir, si
algú té alguna idea per arreglar-ho...

En aquesta última versió he corregit les paraules en majúscules, i
altres errors estil tipogràfics, els dubtes hi segueixen sent.

Albert,
si vols puc continuar amb la traducció del Gegl, i si vols repassar una
mica el que he traduït, ja em diràs.
Queda pendent d'anar pujant un glossari del Gimp en el termcat,

eulàlia