[GNOME] Revisió general del GNOME 3.4 (gnome-3-4.ui)

dim abr 10 19:40:17 CEST 2012

Ep
Per a la detecció d'errades, és l'xbench amb una checklist específica per
al català. És entretingut destriar els falsos positius.
He passat el corrector per tot el projecte amb l'xbench (són gairebé
200.000 paraules). Força entretingut també.
Els canvis són manuals, amb el notepad++.
L'informe de canvis l'he fet amb el 'beyond compare' bo i comparant els
fitxers abans i després.
Tot plegat, mig automàtic i mig manual, m'hi vaig estar unes 6 hores.

salut
jordi s
El 09/04/2012 9:18, "Joan" <jodufi a gmail.com> va escriure: