[GNOME] Revisió general del GNOME 3.4 (gnome-3-4.ui)

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dic abr 11 00:25:10 CEST 2012

El dt 10 de 04 de 2012 a les 19:40 +0200, en/na Jordi Serratosa va
escriure:
> Ep
> Per a la detecció d'errades, és l'xbench amb una checklist específica
> per al català. És entretingut destriar els falsos positius.
> He passat el corrector per tot el projecte amb l'xbench (són gairebé
> 200.000 paraules). Força entretingut també.
> Els canvis són manuals, amb el notepad++.
> L'informe de canvis l'he fet amb el 'beyond compare' bo i comparant
> els fitxers abans i després.
> Tot plegat, mig automàtic i mig manual, m'hi vaig estar unes 6 hores.
>
> salut
> jordi s

Doncs amb un parell o tres (mentre mirava el Barça i després...) ja està
tot pujat!

Moltíssimes gràcies per aquesta grandíssima revisió!!

Salut i GNOME!

--
Gil Forcada

planet: http://planet.guifi.net