[GNOME] Fitxer GAP (Gimp),

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll abr 9 23:14:24 CEST 2012

Hola,

he intentat pujar el fitxer i em surt aquest text:
El fitxer .po no passa la verificació «msgfmt -vc». Arregleu el fitxer i
torneu-ho a provar.

Què és el que haig d'arreglar?, algú en sap alguna cosa del que pot
haver passat?