[GNOME] Fitxer GAP (Gimp),

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll abr 9 22:45:29 CEST 2012

D'acord, pujo el gap, hi ha poques cadenes per traduir perquè no tenia
internet i no he pogut consultar el glossari, això ja ho acabaré perquè
queda molt poc i després ja preguntaré alguns dubtes al fòrum.

També he corregit les paraules que estaven en majúscules i petits errors.
Les cadenes que tenen variables de moment segueixen en difús.

Pel que fa al Gegl, m'és igual. Si veus que vas molt just de temps ho
puc acabar jo, cap problema, com et vagi millor, ja diràs.

eulàlia