[GNOME] Fitxer GAP (Gimp),

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim abr 10 00:37:30 CEST 2012

Hola Eulàlia,

Pel que fa al Gegl, m'és igual. Si veus que vas molt just de temps ho puc
> acabar jo, cap problema, com et vagi millor, ja diràs.

Doncs em faries un favor perquè vaig una mica liat, he pujat el fitxer tal
com està:
http://l10n.gnome.org/vertimus/gegl/master/po/ca
Així m'aniré mirant el Gap quan el puguis pujar.

he intentat pujar el fitxer i em surt aquest text:
> El fitxer .po no passa la verificació «msgfmt -vc». Arregleu el fitxer i
> torneu-ho a provar.
> Què és el que haig d'arreglar?, algú en sap alguna cosa del que pot haver
> passat?

Sobre aquest problema no en tinc ni idea, a veure si algú altre ens pot
ajudar.
Salut!

ALBERT

El 9 d’abril de 2012 23:14, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com>ha escrit: