[GNOME] Fitxer GAP (Gimp),

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dic abr 4 00:57:48 CEST 2012

Hola Gil,

M'he baixat la versió merged que dius, però el nom del fitxer és aquest:
gimp-gap-master-po-ca-456_4.merged.po, però llavors alhora de pujar-lo
s'ha de fer amb aquest nom o li canvio pel nom gimp-gap.master.ca.po?
M'imagino que les cadenes per traduir són noves.

Suposo que els acrònims han d'anar amb majúscules, oi?

Eu