[GNOME] Fitxer GAP (Gimp),

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dic abr 4 00:28:43 CEST 2012

El dt 03 de 04 de 2012 a les 23:39 +0200, en/na Konfrare Albert va
escriure:
> No pateixis, variarà quan el Gil pugi definitivament la traducció
> Només cal enviar un correu a la llista demanant-li que ho faci.
>
> ALBERT

No cal que espereu que jo pugi el fitxer per saber què falta. Si us
fixeu, l'últim fitxer que ha pujat l'Eulàlia ja diu que hi ha traduïdes
2296 cadenes, 32 s'han de revisar i 36 s'han de traduir que són noves.

Baixant-vos el fitxer _merged [1] ja tindreu una versió completament
actualitzada.

Per cert, només mirant les primeres cadenes he vist que s'han traduït
algunes cadenes malament:
- mai es fan servir paraules totes en majúscula
- després de dos punts no es comença amb majúscula

Reviseu-ho bé tot si us plau ;)

Salut!

[1]
http://l10n.gnome.org/media/upload/gimp-gap-master-po-ca-456_4.merged.po