[GNOME] Fitxer GAP (Gimp),

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dij abr 5 00:04:16 CEST 2012

El dc 04 de 04 de 2012 a les 00:57 +0200, en/na Eulˆlia Pags Morales va
escriure:
> Hola Gil,
>
> M'he baixat la versió merged que dius, però el nom del fitxer és aquest:
> gimp-gap-master-po-ca-456_4.merged.po, però llavors alhora de pujar-lo
> s'ha de fer amb aquest nom o li canvio pel nom gimp-gap.master.ca.po?
> M'imagino que les cadenes per traduir són noves.
>
> Suposo que els acrònims han d'anar amb majúscules, oi?
>
> Eu

El nom que pugis a l'l10n.gnome.org no import en absolut, pots
canviar-lo al que et sembli, no pateixis.

Els acrònims sí, URL, FTP, etc

Salut i continueu amb la fantàstica feina que esteu fent!

--
Gil Forcada

planet: http://planet.guifi.net