[GNOME] Pujat Connectors-GIMP

Gil Forcada gforcada a gnome.org
div set 16 02:28:15 CEST 2011

El dl 12 de 09 de 2011 a les 12:12 +0200, en/na Konfrare Albert va
escriure:
> Tens raó, pas a pas... ;-)
> Suposo que em fa por haver fet traduccions literals o extranyes, que
> quedin malament en el context.
> Descansarem uns dies mentres es revisen els fitxers.

Almenys per part meva, i com que el GIMP tampoc sortirà abans que el
GNOME, fins després de l'alliberament del GNOME (28 de setembre) no
tindré temps de dedicar-me a la revisió del GIMP.

Tot i així, encara que no tingueu el rol de revisor, el damned-lies us
deixa deixar comentaris i fitxers, de manera que per molt que no canviï
l'estat de la traducció us podeu revisar les traduccions uns als altres.

Salut!

--
Gil Forcada

planet: http://planet.guifi.net