[GNOME] Pujat Connectors-GIMP

Joaquim Perez noguer a gmail.com
div set 9 13:07:14 CEST 2011

Hola,

Tema fuzzy: fuzzy s'haurà de traduir diferent depenent del què es parla. En
alguns casos queda millor esfumada, en alguns difosa i en altres aproximada.
Però ho haurem de definir bé quan és cada cosa.

Tema "FG to BG (Hardedge)"  =>  Entre els dos colors (RGB)
Cal provar-ho al programa, si mal no recordo el que fa això és que o bé és
el color de primer pla o bé és el color del fons, però no hi ha terme mig,
no permet cap altre color, per això diu Hardedge.
L'RGB potser que vingui del text anglès que hi havia abans (RGB hardedge
potser). Vaig triar aquesta traducció perquè l'altre no hi cabia.

Tema Jitter => Entre  "dispersa"  o "sacseja" o "tremolar" jo em quedaria
"dispersa".

Quim.