[GNOME] Pujat Connectors-GIMP

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
div set 9 01:00:59 CEST 2011

M'agrada molt aquesta eina! ... Però la traducció a "Transformació de la
regió" em sona estranya...
A mi se m'acut "Gàbia de transformació"? --> o fins i tot (i millor), "Gàbia
transformadora"...
Ho dic perquè el concepte de gàbia em sembla interessant, tot el que hi
entra serà presoner de la transformació...

Alguns dubtes:

   - El tema de "fuzzy" com va quedar? A mi ara m'apareix per traduÏr "Fuzzy
   select" --> Selecció esfumada? difosa?
   - La traducció de "FG to BG (Hardedge)" que tinc com a difosa és "Entre
   els dos colors (RGB)" i hi ha un comentari --> Quim: no hi cap "entre el
   color de primer pla i el color de fons (RGB)" ni "entre els dos colors de
   primer pla i de fons (RGB) // No entenc la traducció de Hardedge per RGB.
   Hardedge podria referir-se a això: http://ca.wikipedia.org/wiki/Hard_edge?
   - Alguna suggerència per "Jitter"? Tot em porta aquí -->
   http://ca.wikipedia.org/wiki/Jitter Com a traducció difosa hi tinc
   "Dispersa"...

Per cert, vaig a tranques i barranques, em queden 16 cadenes per traduïr i
23 difuses... i ja les estic traduïnt sobre el fitxer que va pujar el Quim,
així ens estalviarem el tema d'enganxar els fitxers.
;-)

Salut!

ALBERT

El 7 de setembre de 2011 14:52, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha
escrit: