[GNOME] Pujar fitxer po, mo

Joaquim Perez noguer a gmail.com
diu set 4 08:54:46 CEST 2011

Hola Eul·làlia,

No pateixis al principi aquestes coses sonen a xinès però un cop ho fas una
vegada ja està.
Per assegurar el tret, millor que quedem una hora al xat i ho fem. Et va bé
avui?
Pel que dius sembla que només hagis de canviar el nom del teu mo a
gimp-20-tags.mo..

Quim.

El 4 de setembre de 2011 0:00, Eulˆlia Pag s Morales <eulaliapages a gmail.com