[GNOME] Pujar fitxer po, mo

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
diu set 4 00:00:16 CEST 2011

Hola Quim,

He estat intentant seguir les instruccions, però serà per la meva poca
experiència en informàtica o la meva poca familiaritat amb el sistema,
no he he pogut seguir les instruccions.
En Ubuntu 9.10, he pogut localitzar el lloc on es troben els arxius .mo
(ca): /usr/share/locale-langpack/ca/LC_MESSAGES Allà he pogut trobar
quatre arxius que semblen estar relacionats amb gimp: gimp20-libgimp.mo,
gimp20.mo, gimp20-script-fu.mo, gimp20-plug-ins.mo
Pel que he pogut veure aquest arxiu és petitíssim (comparat amb els de
dalt). L'arxiu .po que traduït es diu gimp.po-tags.master.ca.po i el
poedit em genera l'arxiu .mo corresponent
M'ha semblat entendre que haig de canviar el nom d'algun arxiu, encara
que he pogut relacionar-ho amb l'arxiu .mo que he generat; després haig
de posar aquest arxiu a la carpeta
/usr/share/locale-langpack/ca/LC_MESSAGES
M'agradaria saber que haig de fer concretament amb l'arxiu
gimp.po-tags.master.ca.po, ja que no he comprés quin arxiu haig d'agafar.

Em disculpo per avançat, si se m'ha passat alguna cosa evident o alguna
cosa que havia d'haver llegit, però només fa uns dies que m'he atrevit a
col.laborar amb el vostre projecte. Gràcies

eulàlia