[GNOME] Localització de la documentació de l'Eye of GNOME

Aleix Badia Bosch aleix.badia.bosch a gmail.com
dll oct 24 14:17:12 CEST 2011

Bon dia,

Sóc l'Aleix i vaig estar localitzant la documentació de l'Eye of GNOME
durant les jornades del dissabte passat. Us adjunto la meva primera proposta
de localització (també l'he pujada a l'aplicatiu web).

Tinc alguns dubtes que he marcat com a cadenes fuzzy.

1- Els noms dels programes es mantenen amb el nom original ? si fora el cas,
passa el mateix amb els connectors ? ho dic pq a l'Eye of GNOME hi ha una
llista de noms de connectors on es barregen, per exemple, "PicasaWeb
Uploader" i "Zoom to fit image width". Es tradueixen tots, cap, alguns ... ?

2- La descripció dels acrònims es tradueix ?
Per exemple

#: C/formats-view.page:27(p)
#, fuzzy
msgid "ICO - Windows Icon"
msgstr "ICO - Windows Icon"

#: C/formats-view.page:28(p)
#, fuzzy
#| msgid "JPEG - Joint Photographic Experts Group"
msgid "JPEG/JPG - Joint Photographic Experts Group"
msgstr "JPEG - Joint Photographic Experts Group"

#: C/formats-view.page:29(p)
#, fuzzy
msgid "PCX - PC Paintbrush"
msgstr "PCX - PC Paintbrush"