[GNOME] Mòdul emerillon-plugins

Joan jodufi a gmail.com
dim oct 18 18:12:51 CEST 2011

Hola Laura,

Jo el nom «Montreal Public Bike System» el traduïra, però en aquest cas, si
no és inici de frase, la primera lletra en minúscules.
Per tant la cadena seria:

msgid "Loading Montreal Public Bike System data from bixi.com..."
msgstr "S'estan carregant les dades del sistema públic de bicicletes de
Montreal des de bixi.com..."

On he canviat un parell de coses més.

pots comprovar a l'open-tran.eu

Salut,
Joan

El 18 d’octubre de 2011 11:54, Laura Balbastre <
laura.balbastre.soler a gmail.com> ha escrit: