[GNOME] Una nova col·laboració

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dic nov 23 22:51:49 CET 2011

Hola Mireia i benvinguda!!

Normalment és el Gil que s'encarrega de fer una petita introducció quan
arriba alguna persona nova. Però ara no pot respondre molt ràpidament, així
que aprofite i t'explique un parell de cosetes:

1. Les traduccions del gnome es fan a partir de la pàgina del damned lies.
Crea't un compte allà si no el tens.
http://l10n.gnome.org/teams/ca/

2. Atès que comences, el millor és que faces alguna cosa relacionada amb la
documentació, que no siga massa llarg. Pots passejar-te pels diferents
mòduls que hi ha:
http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-3-4/doc/

Tria un que no estiga reservat i que tinga el rodolí blau al costat. Pots
provar, per exemple, amb el manual de lightsoff:
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-games/master/lightsoff/ca

Procediment:

1. Escriu un comentari amb la reserva per traduir.
2. Baixa't el fitxer de l'enllaç que hi ha a l'esquerra de «Estadístiques
pot»
3. Comença a traduir amb qualsevol programa de traducció que puga traduir
fitxers pot. Per exemple, el virtaal:
http://translate.sourceforge.net/wiki/virtaal/index
4. Quan hages traduÏt el fitxer, el puges des de la mateixa pàgina on
l'havies baixat. Després nosaltres el revisarem, et direm quin canvis fer,
els faràs i finalment s'aprovarà.

Importantíssim: no comences a traduir sense haver-te mirar la guia d'estil
de traducció de Softcatalà:
http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2010

I el recull de termes:
http://www.softcatala.cat/recull.html

I el glossari del gnome:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/GNOME/Glossari

Salut!

Pau

El 23 de novembre de 2011 18:12, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: