[GNOME] Una nova col·laboració

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dij nov 24 08:18:34 CET 2011

Hola Mireia!

Gràcies per voler col·laborar en Softcatalà i en concret amb el projecte
GNOME!

Com ve diu en Pau, agafar alguna traducció de documentació potser és més
senzill, ja que tindràs més context. Mira d'instal·lar-te el programa,
si ve la traducció que faràs segurament serà d'una versió que encara ha
de sortir, la inmensa majoria de cadenes ja les hauries de trobar.

A més a més dels enllaços que t'ha comentat en Pau, mira't també
aquestes pàgines:

- La pàgina del projecte de traducció del GNOME a Softcatalà:
http://www.softcatala.org/wiki/GNOME

- El cicle de treball amb el que estem treballant actualment:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/GNOME/Cicle_de_treball

- Recull de programes per la traducció de fitxers PO:
http://www.softcatala.org/wiki/Traducci%C3%
B3_Fitxers_PO#Eines_de_traducci.C3.B3_de_fitxers_PO

Recorda que ningú neix ensenyat, de manera que per qualsevol dubte envia
un correu a la llista amb la cadena que no sàpigues per on agafar o com
adaptar-la al català, etc.

De nou, benvinguda i gràcies per voler col·laborar!!

Salut!

El dc 23 de 11 de 2011 a les 22:51 +0100, en/na Pau Iranzo va escriure:

--
Gil Forcada

planet: http://planet.guifi.net