[GNOME] Traducció documentació del Tomboy

Jordi Bultó jbulto a gmail.com
dic nov 16 17:12:58 CET 2011

Hola Jordi,

Ara estic amb la traducció de la documentació del Totem.

Ja he fet una ullada a la documentació del Gnote. Tan aviat com acabi
amb la del Totem, començaré amb la del Gnote per aprofitar el que s'ha fet.

Salut,

Jordi

Al 13/11/11 14:16, En/na Jordi Mas ha escrit: