[GNOME] Traducció documentació del Tomboy

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic nov 16 17:33:52 CET 2011

En/na Jordi Bultó ha escrit:
>   Hola Jordi,
>
> Ara estic amb la traducció de la documentació del Totem.
>
> Ja he fet una ullada a la documentació del Gnote. Tan aviat com acabi
> amb la del Totem, començaré amb la del Gnote per aprofitar el que s'ha fet.

Perfecte. El primer que caldria fer és importar la traducció de la
documentació del Tomboy al Gnote de forma automàtica per no tenir que
copiar totes les cadenes. Si no estàs familiaritzat, ho puc mirar-te i
enviar ja el PO amb les traduccions portades del Tomboy.

Play on-line brain teasers at http://www.gbrainy.com