[GNOME] Traducció documentació del Tomboy

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dij nov 10 23:11:28 CET 2011

El dc 09 de 11 de 2011 a les 17:42 +0100, en/na Jordi Bultó va escriure:
> Benvolguts/des,
>
> Ja he pujat la traducció de la documentació del Tomboy per a la seva
> revisió.
>
> He seguit les instruccions d'en Gil per tal de veure el context de la
> traducció però no me n'he sortit. Des del terminal sempre m'apareixia
> aquest error: "Error: You can merge translations with only one XML
> file at a time."
>
> Intentava veure el context per poder mantenir certa coherència en les
> categories gramaticals dels títols de cada apartat. No sé si ho he
> aconseguit només mirant la interfície gràfica de l'ajuda.

> [...]

Bones,

En el teu cas l'opció més recomanable seria que deixessis igual que a la
interfície les traduccions de la documentació, bo i posant un comentari
a les cadenes per tal de poder-hi fer referència ràpidament.

En paral·lel (com ja has fet bé) enviar-ho a la llista de traducció i
sobretot a veure què en diu el que ha fet la traducció de la interfície,
en aquest cas en Jordi Mas. A veure si ho comenta.

Ara mateix de lliure hi ha:
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-system-log/master/help/ca
http://l10n.gnome.org/vertimus/accerciser/master/help/ca

Tot i així, qualsevol altre mòdul de[1] que no estigui ja agafat i que
li faltin poques cadenes també és un molt bon candidat a ser traduït,
així reduïm el nombre de fitxers que encara no estan traduïts del tot i
aneu agafant pràctica en traduir fitxers ja començats.

Salut!

[1] http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-3-4/doc/

--
Gil Forcada