[GNOME] Traducció documentació del Tomboy

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu nov 13 14:16:38 CET 2011

Hola Jordi,

> En tot moment he consultat i he prioritzat les traduccions del recull de
> termes perquè la traducció concordés amb la magnífica tasca que feu des
> de Softcatalà. Però hi ha 2 paraules que a la interfície gràfica del
> Tomboy estaven traduïdes d'una manera diferent al Recull de termes:
> *Original
> * 	*Traducció GUI Tomboy
> * 	*Recull de termes
> *
> highlight
> 	ressaltar
> 	realçar
> bullet
> [...]

Tens tota la raó que la terminologia no és correcta amb aquests dos
casos. En el cas de ressaltar era un cas general i de vinyeta només hi
havia un cas, a la resta de frases usaven pic que és correcte.

Ajuntat a aquest missatge hi ha els canvis que aplicaré al Tomboy per
esmenar la terminologia. Si ningú té cap comentari els aplicaré al vespre.

Caldria també tenir en compte el Gnote, que és una versió del Tomboy
escrita de nou en C++ i que comparteix molts dels textos. El Gnote ve
per defecte a algunes distribucions com Fedora.

Faré les mateixes correccions terminològiques al Gnote. Un cop tinguis
enllestida la documentació del Tomboy, caldria veure si el mateix PO es
pot aplicar al Gnote[1].

[1] http://l10n.gnome.org/module/gnote/

Play on-line brain teasers at http://www.gbrainy.com
Name: tomboy_terminologia.patch