[GNOME] Traducció del mòdul gsettings-desktop-schemas [cadenes ja traduïdes abans]

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dij maig 5 07:28:09 CEST 2011

Hola,

Vaig agafa per traduir el mòdul gsettings-desktop-schemas:
http://l10n.gnome.org/vertimus/gsettings-desktop-schemas/master/po/ca

I he pogut comprovar que hi ha moltíssimes cadenes que ja s'havien traduït
abans (ho he vist gràcies a la memòria de Softcatalà). Hi ha algunes cadenes
noves (probablement serà un 50% que ja haurien d'estar traduïdes).

La meua pregunta és:

1. Està bé així? (el fet que haja cadenes per traduir que en realitat ja es
van traduir en algun moment passat)

2. En cas que estiga bé, com ho feu per «recuperar» totes les cadenes
traduïdes? Ara mateix, per cada cadena, faig una cerca a la memòria de SC i
llavors copie i enganxe, però estic segur que es pot fer d'alguna manera més
ràpida, carregant la memòria o alguna cosa així. Podríeu explicar amb quin
programa ho feu i quin procés seguiu?

Gràcies!

Pau