[GNOME] Revisió del ocrfeeder

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dic jun 8 07:03:31 CEST 2011

El 7 de juny de 2011 23:52, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha escrit:
> Ep
> un parell de comentaris...
> Els posio intercalats al text
>
> El 07/06/2011 21:32, en/na Gil Forcada ha escrit:

> Particularment, sempre he tendit a fer:
> Remove = Elimina
> Delete = Suprimeix
> Caldria veure a la memòria si al GNOME s'ha seguit aquest criteri.
> He vist moltes vegades delete=elimina i tampoc no em fa mal als ulls.
> Fins i tot, seria partidari d'adoptar-ho en entorns de dispositius mòbils,
> ja que "Elimina" és més surt que "Suprimeix"

Bé, supose que per coherència amb la traducció actual del GNOME, faré
servir eixa distinció (remove = elimina, delete = suprimeix)

> [...]
> traducció queda coherent a tot el producte (i a l'ajuda, i a la
> documentació).
>
> Revisant l'OOO per la propera versió 3.3, em vaig trobar "default" traduït
> de tots colors: per defecte / estàndard / predeterminat (i formes derivades)
> / predefinit (i formes derivades). Al final, cal prendre una decisió per
> unificar-ho tot plegat, i la decisió que vaig considerar menys perillosa va
> ser passar-ho a "per defecte" a TOT ARREU (tant a l'ajuda com a la
> interfície). Així doncs, a l'OOO 3.3 (i suposo que de rebot al LibO) hi

Totalment d'acord. No me'n recordava d'aquest fil, però sabia que
havia alguna raó per fer servir per defecte «per defecte» :P

Salut!

Pau