[GNOME] Pujada la traducció de la documentació del gnome-bluetooth

David Aguilera dvd1985 a gmail.com
diu jul 10 16:18:38 CEST 2011

Sí, ja sé que hauríem de començar per les que estan en format Mallard. Però
aquesta ja l'havia agafat abans de què algú altre m'ho comentés, i com que
ja l'havia començat... doncs l'he pujat. Com veuràs en un altre fil, m'he
agafat la documentació del GNOME :P

--
Salutacions,
   David Aguilera