[GNOME] Traduccions pujades

David Aguilera dvd1985 a gmail.com
div jul 8 10:18:04 CEST 2011

Gil,

Veig que ja has pujat la traducció de l'Epiphany. No obstant, la que has
acceptat és incorrecta. Com pots veure a [1], en Joan i jo estàvem discutint
com traduir un terme concret de l'Epiphany al català. Al final, el Joan em
va dir que, atès que jo sóc el traductor del mòdul, i que ningú més s'ha
pronunciat al respecte, prevalia la meva opinió. Quedava pendent, doncs, que
pugés aquest darrer canvi.

Acabo de pujar la traducció al Damned Lies. La primera vegada se m'han colat
un parell d'errors, però en repassar-ho ja està bé. Per tant, et demano que
actualitzis l'Epiphany tant aviat com puguis, perquè, et repeteixo, que la
traducció d'ara és dolenta.

Gràcies.

[1] http://www.mail-archive.com/gnome@llistes.softcatala.org/msg03938.html

--