[GNOME] Traducció del Glade

David Aguilera dvd1985 a gmail.com
dll jul 4 11:48:57 CEST 2011

Ei, moltes gràcies per la revisió. Havia comès moltíssimes més errades de
les que em pensava.

En general, estic d'acord amb tots els canvis que proposes. Només tinc un
dubte:

Has canviat la meva traducció de "viewport" (subàrea de visualització) per
"port de visualitazció". Ara bé, si mires el recull de termes de softcatalà,
veuràs que "viewport" es tradueix com "subàrea de visualització". En aquest
cas, què fem? Ho tornem a canviar per la traducció recomanada o deixem la
teva proposta? Si ens decantem per la primera, la canvies tu mateix?

Dit això, jo ja dono per bona la traducció. És a dir, la podem donar per
definitiva. Abans, però, cal veure què fem amb el tema del "viewport".

--
Salutacions,
   David Aguilera