[GNOME] Debian

Jordi Estrada jordi.estrada a yamaha-motor.es
div gen 14 11:46:56 CET 2011

El dj 13 de 01 de 2011 a les 19:43 +0100, en/na Gil Forcada va escriure:
> El dj 06 de 01 de 2011 a les 22:08 +0100, en/na Joan va escriure:
> ha

> part

> part

> les
> de
>
> Sense voler fer mala sang, però degut a aquests descuits (normals, som
> humans) segur que hi ha la tira de traduccions que a can Ubuntu estan
> fetes i als projectes pares o la resta de distribucions segur que no
> tenen :S

Això que fan algunes distribucions d'apedaçar paquets de tercers a la
seva conveniència (i pujar-ho o no als projectes pare) es podria
discutir però, és legítim. Ara bé, per mi és incomprensible el que dieu
que passa amb les traduccions, que una traducció estigui llesta a Ubuntu
per exemple i no al projecte pare (?!)