[GNOME] GIMP, pujada d'alguns fitxers al Damned-lies (Gil!)

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dis des 24 17:49:39 CET 2011

Hola,

Afegeixo una mica més d'informació sobre la situació:

   - El dia 13-12-2011 van treure la versió beta del gimp:  gimp 2.7.4
   (veure http://www.gimp.org/)
   - Ja no hi haurà cap versió beta més, la final  gimp 2.8.0 serà a finals
   de gener (veure
   http://www.gimpusers.com/news/00388-gimp-2-7-4-soon-gimp-2-8-follows)
   - fa un parell de setmanes vam agafar el git per baixar-nos el gimp més
   nou, compilar-lo i provar les traduccions. Vam veure que faltaven
   traduccions)
   - el damned lies van afegir-hi (els desenvolupadors) les traduccions que
   faltaven
   - ara només cal acabar de traduir les que falten, però ja que ja tinc el
   git preperat vull comprovar que el damnedlies i el git siguin coherents.

Jo veig bé que pugem ja la versió del damned lies per si de cas.

Quim