[GNOME] GIMP, pujada d'alguns fitxers al Damned-lies (Gil!)

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis des 24 18:06:22 CET 2011

El ds 24 de 12 de 2011 a les 17:27 +0100, en/na Gil Forcada va escriure:
> El ds 24 de 12 de 2011 a les 16:55 +0100, en/na Konfrare Albert va
> escriure:

> Bones,
>
> Gràcies per fer un resum de la situació :)
>
> Pujo els fitxers que ja hi ha penjats al Damned-Lies i així ja segur que
> no es perden, al cap i a la fi, si feu canvis, els envieu i els pujo al
> cap d'una estona.
>
> El gimp-gap[1] i el gimp-tiny-fu[2] tenen els seus propis repositoris.
>
> Per cert, no us hauria de fer falta *mai* haver de baixar-vos el codi
> amb el git. Per això hi ha el Damned-Lies, quan pugeu un fitxer al
> [...]

Acabo de pujar les traduccions:
http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-gimp/ui

Ja està al 96%! Molt bona feina!!!

Per cert, crec que seria molt bona idea fer-ne una bona notícia de cara
a quan surti la pròxima versió (cap a finals de gener sembla) posant
l'èmfasi en la impressionant feina que heu fet durant tots aquests mesos
per revisar tooooota la traducció.

Gil Forcada

planet: http://planet.guifi.net