[GNOME] GIMP, pujada d'alguns fitxers al Damned-lies (Gil!)

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis des 24 17:27:35 CET 2011

El ds 24 de 12 de 2011 a les 16:55 +0100, en/na Konfrare Albert va
escriure:
> [...]
>         dels 6 fitxers comentats
>       * Traduiré les poques cadenes noves del fitxer gimp-plug-ins
>       * El Joaquim parlava de 500 cadenes noves però a mi no m'han
>         aparescut.
>       * On són els fitxers gimp-gap i gimp-tiny-fu??? No apareixen als
>         fitxers que em descarrego del git.
>       * Gil, si vols esperar a què tingui el gimp-plug-ins traduït per
>         pujar-ho tot, i si vols puja el que hi ha ara i ja t'avisaré
>         quan tingui la traducció.
>
> Salut!
>
> I evidentment, BON NADAL i BONES FESTES a tots/es!

Bones,

Gràcies per fer un resum de la situació :)

Pujo els fitxers que ja hi ha penjats al Damned-Lies i així ja segur que
no es perden, al cap i a la fi, si feu canvis, els envieu i els pujo al
cap d'una estona.

El gimp-gap[1] i el gimp-tiny-fu[2] tenen els seus propis repositoris.

Per cert, no us hauria de fer falta *mai* haver de baixar-vos el codi
amb el git. Per això hi ha el Damned-Lies, quan pugeu un fitxer al
Damned-Lies, aquest ja s'encarrega d'anar-lo actualitzant, de manera
que, per exemple, si ara puges una traducció i està al 100% però al cap
d'uns dies hi afegeixen un parell de cadenes, el fitxer que està al
Damned-Lies amb la traducció s'actualitzarà per mostrar que li falten
dues cadenes.

D'aquesta manera, els traductors només han de pujar els fitxers al
Damned-Lies per obtenir-ne les actualitzacions. O sigui, en el cas del
GIMP, l'única pàgina que us hauria de preocupar seria[3] i [4] per la
documentació.

Tot el que sigui gestió de les traduccions des del Damned-Lies ho podeu
fer.

Per pujar-les al git, això ja ho faig jo de moment :)

Ara pujo les traduccions.

Salut i bones festes a tothom!!

[1] http://git.gnome.org/browse/gimp-gap
[2] http://git.gnome.org/browse/gimp-tiny-fu