[GNOME] GIMP, pujada d'alguns fitxers al Damned-lies (Gil!)

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dis des 24 16:55:14 CET 2011

Hola Gil,

El Joaquim va una mica liat, t'explico fins a on puc arribar jo... A veure
si el Joaquim ho veu bé.

Al meu entendre la situació és:

   - He descarregat el Gimp del git, l'he actualitzat, i he comprovat les
   cadenes per traduir, etc, eren bastantes, suposo que perquè no estaven
   pujades les noves traduccions al Damned-lies.
   - He copiat als directoris PO els fitxers .po últims que hem revisat amb
   els vídeos de dalt a baix i els he reanomenat com a ca.po. Llavors carpeta
   per carpeta he fet intltool-update ca i *tots els fitxers m'han sortit
   traduits 100%, a excepció del plug-ins* en què hi apareixien 16 cadenes
   difuses i 7 no traduïdes
   - Per aquest motiu he pujat al Damned-lies els fitxers gimp,
   gimp-libgimp, gimp-python i gimp-script-fu.
   - Els fitxers gimp-tags i gimp-tips els va fer l'Eulàlia i estan en la
   darrera versió (i correcte) al Damned-lies.

Conclusions:

   - Si el que he fet és correcte, no hi ha cadenes noves a cap dels 6
   fitxers comentats
   - Traduiré les poques cadenes noves del fitxer gimp-plug-ins
   - El Joaquim parlava de 500 cadenes noves però a mi no m'han aparescut.
   - On són els fitxers *gimp-gap* i *gimp-tiny-fu*??? No apareixen als
   fitxers que em descarrego del git.
   - Gil, si vols esperar a què tingui el gimp-plug-ins traduït per
   pujar-ho tot, i si vols puja el que hi ha ara i ja t'avisaré quan tingui la
   traducció.

Salut!

I evidentment, BON NADAL i BONES FESTES a tots/es!
--
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí de La Palma