[GNOME] Vídeos del GIMP revisats, ara introduir els canvis

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dij des 22 21:45:15 CET 2011

Hola albert,
Perfecte, potser et trobes que algunes errares de l'script-fu ja estan
corregides, ho vaig anar corregint.

Puc revisar el fitxer dels consells. M'haig de baixar el fitxer, o ho
reviso des de l'enllaç?

Eu