[GNOME] Vídeos del GIMP revisats, ara introduir els canvis

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dij des 22 19:03:41 CET 2011

D'acord,

He tingut una estona aquesta tarda i m'he animat a començar a rectificar
els comentaris que hem anat fent dels vídeos als fitxers PO, per tant ja
m'he autoassignat aquesta tasca.

Si algú vol donar un cop de mà, es tractaria de revisar el fitxer dels
consells:
http://gent.softcatala.org/joaquimperez/gimp/gimp-tips.master.ca.po
, on hi ha algunes errades (per exemple *per a + infinitiu*, etc), si no ja
m'hi posaria quan acabi la revisió dels altres fitxers.

També he començat a fer algun invent d'script per mirar de traduir els
gradients, brushes, dynamics, etc... He pensat que com a mínim amb Linux
caldrà l'script perquè sense ser root no pots importar els fitxers i
substituir-los pels originals, i llavors et pots trobar que te'ls copiï a
la /home i al programa t'apareguin duplicats (els de /usr en anglès i els
de /home en català), un embolic, vaja.
Quan tingui la prova una mica més avançada us la passo.
Si més no pot ser útil com a eina interna per modificar amb facilitat els
fitxers i llavors, si cal, crear-ne un paquet per fer la importació
(almenys a Windows i Mac).

Salut!

ALBERT

El 22 de desembre de 2011 13:24, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: