[GNOME] Vídeos del GIMP revisats, ara introduir els canvis

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dij des 22 22:18:08 CET 2011

Hola Eulàlia,

T'has de descarregar el fitxer...i quan el tinguis revisat pujar-lo.

Per cert, com que vaig començar a revisar el vídeo dels consells (34), vaig
començar a fer-ne alguns comentaris, te'ls deixo aquí:

   - El 2n consell del vídeo diu «Podeu realitzar moltes operacions de capa
   anant al diàleg de capes i clicant amb el botó dret a l'etiqueta de la
   - Hi ha un consell que comença amb «Si teniu una selecció flotant, abans
   d'operarar amb la imatge cal ancorar-la, [...]», evidentment és operar amb
   la imatge. 0'18''
   - El consell que comença amb «Podeu utilitzar quadrats o cercles simples
   utilitzant [...] selecció actual.Si voleu dibuixar figures [...]», hi falta
   un espai després del punt. 0'21''
   - Alguns errors al consell «Podeu utilitzar les eines de pintura per a
   canviar la [...]. Cliqueu el botó [...] pintant la imatge i cliqueu el botó
   de nou per a tornar-la a convertir en una selecció normal». S'ha de canviar
   per: per canviar, feu clic, feu clic i per tornar-la. 0'25''
   - Al següent també, comença amb «Podeu desar una selecció en un canal
   [...] diàleg de canals per a commutar la visibilitat d'aquest nou canal o
   - Al 0'27'' tornar a sortir un per a + infinitiu...
   - ...

És una mostra del tipus d'errors que suposo que hi trobaràs.

ALBERT

El 22 de desembre de 2011 21:45, Eulˆlia Pag s Morales <
eulaliapages a gmail.com> ha escrit: