[GNOME] Repàs dels vídeos ja revisats del GIMP

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dij des 22 21:28:41 CET 2011

Hola Albert,

Referent a això que comentes *com si s'humitegés amb gotes aigua*.
No sé què diu l'original en anglès, en el vídeo tampoc entenc què fa
aquesta eina i l'he provat en la versió antiga del GIMP i no em produeix
cap efecte. Si dius que el que fa és humitejar les vores, llavors seria
un tipus de difuminat.
Penso el mateix que tu, jo ho *deixaria com si s'humitegés* i trauria
*amb gotes d'aigua* ja que ho trobo redundant.

Eu