[GNOME] Repàs dels vídeos ja revisats del GIMP

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dij des 22 09:20:24 CET 2011

Perfecte,

Doncs si a molts llocs hi ha el verb BLOQUEJAR i a Softcatalà no hi ha cap
preferència, i sembla que no hi ha cap matís entre els dos, podem obtar per
aquest.
Podem canviar els BLOCA per BLOQUEJA, em sembla bé.

Salut!

ALBERT

El 22 de desembre de 2011 8:31, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: