[GNOME] Vídeos del GIMP revisats, ara introduir els canvis

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dij des 22 00:32:34 CET 2011

Bé,

Ja tenim tots els vídeos revisats...
Jo estic d'acord en què és millor que entrar els canvis als fitxers .PO ho
faci una sola persona, sinó pot ser un embolic!

De totes maneres no és l'única tasca que queda perquè el fitxer .PO dels
consells (tips) caldria revisar-lo de dalt a baix, només són 28 cadenes,
però una mica farregoses.

Eulàlia, a mi tant m'és fer una cosa que una altra... si vols em dedico a
buscar pels fitxers els canvis que cal fer (tindré temps aquests dies) i si
vols revisa tu els tips, o si ho prefereixes ho fem al revés...

Joaquim, ens hauries de recordar on són els fitxers .PO últims, em sembla
recordar que els del Damned Lies no ho eren.

Ja direu, salut!
--
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí de La Palma