[GNOME] Vídeos del GIMP revisats, ara introduir els canvis

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dij des 22 08:35:24 CET 2011

Hola,

Els últims són aquests. En parlava en el correu del 6 de desembre.

http://gent.softcatala.org/joaquimperez/gimp/gimp-libgimp.master.ca.po

http://gent.softcatala.org/joaquimperez/gimp/gimp-plug-ins.master.ca.po

http://gent.softcatala.org/joaquimperez/gimp/gimp-python.master.ca.po

http://gent.softcatala.org/joaquimperez/gimp/gimp-script-fu.master.ca.po

http://gent.softcatala.org/joaquimperez/gimp/gimp-tags.master.ca.po

http://gent.softcatala.org/joaquimperez/gimp/gimp-tips.master.ca.po

http://gent.softcatala.org/joaquimperez/gimp/gimp.master.ca.po

Quim

El 22 de desembre de 2011 0:32, Konfrare Albert <
lakonfrariadelavila a gmail.com> ha escrit: