[GNOME] Revisió de vídeos GIMP

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
div des 16 10:16:12 CET 2011

Hola Albert,

Em sembla bé el que proposes De màscara a Selecció, penso que ara
s'entén millor.
Pel que fa als altres temes, penso que ara ja està aclarit.

Per cert, no he pogut trobar els altres vídeos penjats que s'han de mirar.

Eulàlia