[GNOME] Revisió de vídeos GIMP

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dic des 14 22:24:26 CET 2011

Hola, aquí teniu comentaris meus.

*Vídeo 28 : *http://gent.softcatala.org/joaquimperez/gimp/gimp-video.28.ogv*
*

>   * A «Filtres > Detecció de vores > Diferència de gaussians...» el
>     quadre d'ajuda diu «Detecta les vores segons la mida de les
>     vores». No sé, m'ha semblat entortolligat... no sé si es podria
>     expressar d'alguna altra forma (11'35'').
>   * Exactament als 8'24'' apareix un panell completament en anglès que
>     porta per títol «Operació GEGL». No sé d'on surt (¿?).

Jo també penso que és redundant repetir vores
Pel que heu comentat hi ha coses que s'hauran de quedar amb anglès
perquè no se'ns dóna opció de traduir-les, llavors millor és no
amoïnar-s'hi gaire.

>   * *Vídeo 29 :
>     *http://gent.softcatala.org/joaquimperez/gimp/gimp-video.29.ogv*
>     *
>
>   * Al menú «Filtres > Artístic» jo canviaria «Aplica l'efecte
>     igualar l'opció a la resta, ja que no diem «Aplica l'efecte

Jo també penso que s'ha de seguir el mateix estil i posar Efecte tapís.

>   * Al «GIMPressionist» és com els degradats, surten en anglès però no
>     només el nom, sinó també la descripció. No es pot traduïr, és
>     qüestió de traduir els fitxers i fer-ne un paquet per descarregar
>     (des de 0'44'' fins a 2'20'').
>     «Llegeix la preconfiguració seleccionada dins la memòria», quan en
>     realitat el què fa és «Aplica l'efecte seleccionat de la llista»
>     (no sé quina és la cadena original) i potser en el quadre d'ajuda
>     també hauria de dir-hi que cal «Fer clic a /Actualitza/ per veure
>     la previsualització», no sé què en penseu (1'07'').

Sembla raonable el que dius però sense saber què diu l'original tampoc
puc opinar gaire.

>   * A «Filtres > Artístic > Van Gogh (LIC)...» el quadre d'ajuda diu
>     «Efectes especials que ningú entén», suposo que la traducció deu
>     ser correcte a la cadena original... però és conya? (6'18'')

Doncs tal com està escrit sembla que és de broma, també s'hauria de
mirar què diu l'original, a no ser que sigui una metàfora del pintor Van
Gogh que es va tornar boig.