[GNOME] temps per acabar el GIMP 2.8

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim des 13 22:07:06 CET 2011

Hola Joaquim,

Jo encara no he revisat els que vaig dir que revisaria en el darrer correu,
la veritat és que aquesta setmana vaig bastant saturat...

Demà és possible que tingui alguna estona per dedicar-m'hi... ja us diré al
vespre què he pogut fer.

Des del meu punt de vista estaria molt bé que la beta 2.7.4 ja es pogués
publicitar a nivell de Softcatalà... a veure si hi arribem ;-)

Salut a tothom!

ALBERT

El 13 de desembre de 2011 16:04, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: