[GNOME] temps per acabar el GIMP 2.8

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dim des 13 16:04:11 CET 2011

Albert, Eul·làlia com ho teniu?

Estaria bé que per la propera versió beta (Gimp 2.7.4) ja ho tinguem tot
força ben acabat. I així els usuaris del GIMP ja podrien començar a tenir
alguna cosa amb cara i ulls. I en faríem propaganda a nivell de Softcatalà.

Ara bé si veieu que no es pot arribar, també podem deixar la versió GImp
2.7.4 amb el que tinguem i esperem a acabar-ho tot quan surti la final
(Gimp 2.8.0) que no sé quan serà, o si hi haurà una altra beta Gimp 2.7.5.

Què en penseu?

Jo per la meva banda no us podré ajudar gaire perquè també tinc força feina
amb el projecte de traducció del Mozilla
Si cal puc fer una crida als demés equips a veure si ens poden donar un cop
de mà amb les revisions.

Salut,
Quim.