[GNOME] Traducció documentació del Totem

Jordi Bultó jbulto a gmail.com
dll des 12 20:58:11 CET 2011

Gil,

Ja he penjat la documentació del Totem, encara que he tardat més del que
em pensava.

De la teva traducció he corregit diverses coses per ajustar-les a la
guia d'estil com, per exemple, el «per + infinitiu». En algunes cadenes
he canviat algunes paraules que havien canviat a la interfície gràfica.
Si hi ha alguna cadena en què no hi estàs d'acord, comenta-m'ho i ho
rectificaré.

Ara reservaré la documentació del Gnote per tal d'aprofitar la tasca
feta amb el Tomboy tal i com em va comentar en Jordi Mas. Quan acabi amb
ella, tornaré amb alguna de les documentacions pendents que hi ha a
http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-3-4/doc/.

Salut,

Jordi B.