[GNOME] temps per acabar el GIMP 2.8

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dim des 6 22:03:56 CET 2011

Hola Albert,
Això que dius de fer els scripts en català, no crec que et pugui ajudar
no tinc idea d'informàtica, i ja em costa entendre com funciona tota
aquesta martingala dels fitxers.

De totes maneres potser el problema és que ens em oblidat de traduir
algun fitxer i per això queden paraules en anglès.

eulàlia