[GNOME] temps per acabar el GIMP 2.8

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim des 6 21:52:58 CET 2011

És una llàstima que apareguin paraules en anglès després de la currada de
traduir el GIMP...
He estat mirant i en el cas dels degradats el problema està en els fitxers
de degradats que són a (en el meu cas):
*/usr/share/gimp/2.0/gradients*

Hi ha un fitxer, per exemple, que es diu:
*Caribbean_Blues.ggr*
i a dins hi ha una cadena de text que diu:
*Name: Caribbean Blues*

Potser és una bogeria però em semblava que no seria massa complicat crear
un script que catalanitzés del tot el GIMP, substituint la cadena «Name:
resta.

El mateix passa amb els pinzells com «Circle Fuzzy (07)», per exemple.

Bé, és una proposta per quan ja tinguem els fitxers PO a punt del tot,
crear un script catalanitzador 100% del GIMP ;-)
Algú s'hi apunta?

Salut!

ALBERT

El 6 de desembre de 2011 21:16, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: