[GNOME] temps per acabar el GIMP 2.8

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dim des 6 21:16:09 CET 2011

Hola,

Vídeo 10:

>    - El que deia en el vídeo 9 es visualitza correctament quan es situa
>    el plafó al costat dret.
>    - Quan es selecciona l'eina «Ampliació», hi ha una opció que queda
>    tallada: «Redimensiona la finestra de manera automàtica», el darrer -ca
>    queda tallat.

*Si això no pateixis, sóc jo. Per mirar de reduir la mida dels vídeos
utilitzo només la meitat de la pantalla, aleshores els menús es despleguen
de forma intel·ligent i de vegades surten de la zona de captura de
pantalla. Però d'això no en feu cas. Si capturés tota la pantalla es veuria
bé.
*

*

> Vídeo 11:
>
>    - Als degradats predefinits hi apareixen noms com «Browns», «Burning
>    «Blaus caribenys», és molt més suggerent ;-) Ara en serio, es pot canviar
>    això? Surten tots en anglès :(
>
> *Crec que no es poden canviar.  Tot i que els 4 primers sí que tenen un
explicació en català.
*