[GNOME] temps per acabar el GIMP 2.8

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim des 6 21:06:41 CET 2011

Buenas,

alguns comentaris sobre els vídeos 9, 10 i 11.

Vídeo 9:

   - El plafó «Opcions de l'eina» té un desplegable (una fletxeta petita) i
   quan es desplega queda fora de pantalla (sembla que només passa quan el
   plafó es situa a l'esquerra de la pantalla).

Vídeo 10:

   - El que deia en el vídeo 9 es visualitza correctament quan es situa el
   plafó al costat dret.
   - Quan es selecciona l'eina «Ampliació», hi ha una opció que queda
   tallada: «Redimensiona la finestra de manera automàtica», el darrer -ca
   queda tallat.
   - Als darrers segons del vídeo hi apareix el famós «Emplena segons el
   correcte.

Vídeo 11:

   - Als degradats predefinits hi apareixen noms com «Browns», «Burning
   «Blaus caribenys», és molt més suggerent ;-) Ara en serio, es pot canviar
   això? Surten tots en anglès :(
   - En els tipus de degradats hi apareixen dos «Bilinials» que són
   diferents, un comença des del centre i l'altre no. Suposo que s'hauria de
   revisar això.
   - A partir de 1'24'' hi apareixen opcions del llapis. Potser val la pena
   que l'Eul·làlia hi doni una ullada. El que si observo és que hi apareixen
   la dinàmica respectivament.
   s'està referint a un llapis. Passa el mateix amb la «Relació d'aspecte» i
   d'aquests tres aspectes.
   - El desplegable de «Dinàmica» està tot en anglès.

Bé, de moment no toco res dels fitxers PO fins que ens acabem d'organitzar.
A reveure, ja continuaré una altra estoneta.

ALBERT

El 6 de desembre de 2011 19:50, Eulˆlia Pag s Morales <
eulaliapages a gmail.com> ha escrit: