[GNOME] temps per acabar el GIMP 2.8

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dim des 6 19:50:37 CET 2011

Hola,

M'he mirat el vídeo 12 i si que hi ha coses que encara estan en anglès,
sobretot a la secció de pinzells i editor de pinzells.
Una altra cosa, el primer document que vaig traduir eren només dues
paraules round Fuzzy, se suposa que el vaig pujar traduït, però en
aquest vídeo veig que el Round Fuzzy encara està per traduir, a no ser
que estigui en un altre document, però no tinc idea d'on pot estar.

Si voleu em faig càrrec de la secció de pinzells, però m'hauríeu de dir
quin document és el que m'hauria de baixar.

eulàlia